Mariska van den Brom
Coach Levensverzekeringen
Home Verhalen Mariska van den Brom

‘Het is ontzettend leuk om klanten en collega's verder te helpen.' #Mariskadoethet

Mariska van den Brom bruist van de energie en wordt echt blij van mensen helpen. Daarom kan ze helemaal haar ei kwijt in haar functie als Coach Levensverzekeringen. ‘Ik vind het ontzettend leuk om klanten én collega’s verder te helpen in deze veelzijdige en afwisselende functie!’

Dit doe ik

Mijn doel als coach is om het beste uit collega’s te halen, zodat de klant uiteindelijk de service krijgt die hij verdient. Dat doe ik door samen met collega’s gesprekken terug te luisteren, die gesprekken te bespreken en te analyseren en er tips, tops en actiepunten uit te halen. En waar nodig zorg ik voor de juiste begeleiding en opleiding. Ik vind het ontzettend leuk om zo klanten en collega’s op een positieve manier verder te kunnen helpen.

Samen doen

Toen ik in dienst trad zei mijn manager: ‘Welkom bij de a.s.r. familie!’ En zo voelt het ook. Iedereen is heel toegankelijk en in ons team heerst veel positiviteit. Ik vind het bijvoorbeeld leuk om een praatje te maken met een collega van een andere afdeling, die ik nog nooit eerder heb gesproken, en ook tijdens het werken is er altijd ruimte om een grapje met elkaar te maken. De werkvoorraad is heel fors, maar we zetten er samen de schouders onder en we helpen elkaar er doorheen. Dan ben ik best trots op wat we met elkaar neerzetten.

Werken in een omgeving waar iedereen voor elkaar klaar staat is goud waard.

Mariska van den Brom, Coach Levensverzekeringen

#Mariskadoethet

Naast mijn dagelijks werk vind ik het belangrijk om maatschappelijk betrokken te zijn. Gelukkig is er bij a.s.r. veel aandacht voor vrijwilligerswerk. Ik heb bijvoorbeeld een voorleesontbijt gedaan. Ik mocht toen kinderboeken voorlezen en een ontbijtje uitdelen op een basisschool. Dat was een grote dolle boel!

De kracht van a.s.r. is bovendien dat waardering wordt uitgesproken. Hoe klein die attenties ook zijn, het is zo waardevol om te merken dat er aan de medewerkers wordt gedacht. Een van de herinneringen die me het meest is bijgebleven is de verbouwing, die regelmatig wat stoelendansen met zich mee bracht. a.s.r. deelde toen zure appels uit, met de vraag of we door de zure appel wilden bijten. Na de afronding van de verbouwing waren er zoete tarte tartins met een bedankje dat iedereen zo begripvol en geduldig was geweest. Ik ben gek op dat soort creatieve uitingen.

Gerelateerde vacatures

Werken bij a.s.r.

Toen ik via een uitzendbureau met een tijdelijke opdracht bij a.s.r. begon, kreeg ik door de goede sfeer op de werkvloer en de frisse uitstraling van het pand meteen een goede indruk. Dus toen de functie als Klantmanager Levensverzekeringen vrij kwam heb ik gesolliciteerd. Deze functie bood de veelzijdigheid en afwisseling die ik zoek in mijn werk, en ik wilde graag deel uitmaken van deze nieuwe afdeling. Inmiddels ben ik doorgegroeid tot coach. In deze functie kan ik ervoor zorgen dat mijn collega’s de juiste ontwikkeling doormaken en zet ik me nog breder in om de klant de juiste service te bieden. Dat voelt goed!

Doordat a.s.r. zo groot is, heeft ze op zoveel vlakken wat te bieden. Ik ben heel loyaal en ik hoop dat ik hier nog lang een positieve bijdrage kan blijven leveren.


Verhalen van andere collega's