Klantbediening
#elkedagisanders #helpendoortedoen

Klantbediening

Duizenden telefoontjes, mails en WhatsApps per dag. Samen met je team help je onze miljoenen klanten verder met hun vragen en verzoeken over hun verzekeringen of hypotheken. Jij bent het eerste spreekpunt voor hen als ze hulp nodig hebben.  Door een luisterend oor te bieden en met goed doordachte oplossingen te komen, zorg jij voor de beste service.

Veelzijdig en dynamisch

Werken in de klantbediening bij a.s.r. is ontzettend veelzijdig en afwisselend. Klanten, tussenpersonen, bewindvoerders en advocaten bellen jou op met verschillende vragen en problemen. Geen gesprek is hetzelfde. 

Behalve klantcontact verwerk je ook de administratie en voer je mutaties door. Daarnaast zijn er verschillende projecten waaraan je kunt meedoen, bijvoorbeeld om processen te versnellen of te verbeteren. 

Claim Manager Arbeidsongeschiktheid

Lijkt het je wat om ondernemers te helpen als ze arbeidsongeschikt worden? Dan is de functie Claim Manager misschien wel wat voor jou. Ondernemers kloppen bij jou aan voor al hun vragen op het gebied van re-integratie en arbeidsongeschiktheid. Daarnaast bepaal je samen met de arbeidsdeskundige en de medisch adviseur de mate van arbeidsongeschiktheid en stel je een re-integratieplan op. Is deze verantwoordelijke en afwisselende baan iets voor jou? Bekijk dan onze vacature van Claim Manager.

Vacatures in dit vakgebied

Samen sterk

Het werk is niet altijd even makkelijk. Soms zijn vragen complex of is er een tijdelijke hoge werkdruk door piektijden. Hoe druk het ook is, de klant staat centraal en moet zo snel en zo goed mogelijk geholpen worden. Daarom is teamwork essentieel. Samen zetten we de schouders eronder en samen helpen we elkaar erdoorheen. Hierdoor heerst er ook een ontspannen en bruisende werksfeer op de afdelingen die binnen a.s.r. verantwoordelijk zijn voor klantbediening.


Verhalen van collega's