Duizenden telefoontjes, mails en WhatsApps per dag. Samen met je team help je onze miljoenen klanten verder met hun vragen en verzoeken over hun verzekeringen of hypotheken. Jij bent het eerste spreekpunt voor hen als ze hulp nodig hebben. Met een luisterend oor en goed doordachte oplossingen zorg jij voor de beste service.
Werken in de klantbediening bij a.s.r. is ontzettend veelzijdig en afwisselend. Klanten, tussenpersonen, bewindvoerders en advocaten bellen jou op met verschillende vragen en problemen. Geen gesprek is hetzelfde.
Behalve klantcontact verwerk je ook de administratie en voer je mutaties door. Daarnaast zijn er verschillende projecten waaraan je kunt meedoen, bijvoorbeeld om processen te versnellen of te verbeteren.
Het is niet altijd even makkelijk. Soms zijn vragen complex of is er een tijdelijke hoge werkdruk door piektijden. Daarom is teamwork essentieel. Samen zetten we de schouders eronder en samen helpen we elkaar erdoorheen. Hierdoor heerst er ook een ontspannen en bruisende werksfeer op de afdelingen die binnen a.s.r. verantwoordelijk zijn voor klantbediening.